Hoe stuur je een RT bericht met een eigen aanpassing op de iPhone?

Twitter op de iPhone, iemand uit m'n lijst doet heel vaak berichten van anderen retweeten met eroor zijn eigen bericht (reactie) bv:
Slaapkop!!
RT @persoon1 lekker uitgeslapen

Hoe doe je dit op de iPhone? Bij RT kan ik niets aanpassen, bij citeer bericht komt er geen RT bij en bij antwoord alleen zijn naam...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wel citeer tweet gebruiken, dan vervolgens op tweet rechtsboven drukken en zo komt je tweet ook bij al jouw volgers terecht. Voordat je de boel 'tweet', kun je de tekst nog aanpassen en RT ervoor zetten. (of erachter). Er is geen andere manier nog.