Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat bij mijn BlackBerry mijn oortjes steeds stuk gaan?

Ik heb (naast mijn iPhone 4S) een BlackBerry Torch, en heb al 8x nieuwe oortjes gekocht en bij allemaal ging na 4 dagen ongeveer het linkeroortje stuk. Ik heb ook als test 2x dezelfde headphone gekocht, en even veel muziek op mijn iPhone (zelfde aantal decibels) als op mijn BlackBerry geluisterd. Resultaat: die van mijn iPhone doet het nog en die van mijn BlackBerry is al stuk. Wat is er mis? Ik heb mijn BlackBerry 3 maanden en mijn iPhone 7 weken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
674
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voorzichtiger zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je klaar bent met het headsetje, knoop je het headsetje dan dicht? als je het headsetje te strak dichtdraait, kan dit een breuk veroorzaken.
Of gebruik je misschien je headset en doe je dan je sjaal oid eroverheen? dit kan ook een breuk veroorzaken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blackberries geven vooral in de lage frequenties meer volume. Met een normale earphone niet eens te horen maar wel slecht voor je oortjes.
Bij een iPhone is de equalizer vlak ingesteld.
Misschien kun je in de preset van je Blackberry dit veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding