Wat kan ik doen aan het feit dat mijn HTC Sensation XL om een SD kaart vraagt?

Ik heb sinds gister een HTC Sensation XL en heb hem geroot, maar heb niet me bootloader unlocked, heb hem toen wel uit en aan gezet. Nu vraagt de telefoon heel de tijd om een SD kaart, ik kan me gallery, me camera en nog heel veel apps en functies niet gebruiken omdat hij alles op wil slaan op een sd kaart, kan dus ook geen apps downloaden. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Want ik snap het niet meer!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er natuurlijk geen verstand van maar.....een SD kaart erin stoppen misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er kan geen SD kaart in een HTC sensation XL, dat is het probleem.

Het beste antwoord

Een SD kaart is een geheugenkaart.
Ze zijn er in 3 verschillende formaten.
-micro sd
-mini sd
-sd

Je moet goed in je gebruiksaanwijzing van je telefoon kijken welke sd kaart er in jouw toestel gaat.
Als je dat weet kan je er 1 kopen.

Je kan een kaart in een lokale electronica zaak halen of bestellen via conrad.nl. (is slechts een advies)

De kaart heb je in verschillende groottes:
1gb
2gb
4gb
8gb
16gb
32gb

Ik zou voor een telefoon 1 van 4gb genoeg vinden.
Zet je vaak films, muziek en veel spellen en media op je telefoon? Dan zou ik voor een kaart van 8gb of 16gb gaan.
32gb heb je alleen nodig als je extreem veel dingen erop wil zetten. Bovendien kunnen niet alle telefoons 32gb aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er kan geen SD kaart in een HTC sensation XL
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aangezien je de enige bent die een antwoord hebt gegeven en ik me vraag moet sluiten, krijg jij het beste antwoord. Veders Is het NIET ook maar een antwoord op mijn vraag, zag je ergens in mijn vraag staan of ik wou weten wat een sd kaart is? REAGEER ALSTUBLIEFT NIET ALS JE ER GEEN VERSTAND VAN HEBT! IIG. Ik moest hem gewoon unrooten en opnieuw op een andere manier rooten.