HTC Wildfire laadt heel langzaam op; hoe kan dat?

Ik heb sinds Mei 2011 een HTC Wildfire en daar ben ik best tevreden mee. Maar de laatste tijd laadt hij erg traag op, ik leg hem 's avonds op 40% batterij aan de oplader en 's ochtends is hij maar tot 80% opgeladen, terwijl dat voorheen van 0 tot 100 kon. Hoe kan dit? En is er een oplossing hiervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kan zijn dat je batterij gaar is, maar je hebt hem nog niet zo gek lang ... Ik vind het vreemd dat je het een hele dag weet te redden met 80% naar 40%, dat duide er misschien op dat het 'geheugen' van je batterij in de war is. Dit kun je 'resetten' door hem een keer helemaal op te laden en weer helemaal leeg te laten lopen (echt tot hij vanzelf uitschakeld). Dan weer opladen en dan is het hopelijk weer in orde