ik heb een HTC Wildfire S, deze is (vrijwel) altijd 'vol' dan kan ik mijn galerij en muziekspeler niet meer gebruiken, hoe kom ik hier vanaf?

ik heb slechts 3 app's op de telefoon zelf staan en toch is mijn telefoon bijna altijd vol, dan moet ik er bijna alles vanaf gooien, de laatste 3 app's wil ik echt niet kwijt en ook heb ik slechts één filmpje en ong 45 foto's op staan, er zit ook een sd kaart in, moet ik een grotere sd kaart plaatsen of is er een andere manier waarop ik geen meldingen krijg van dat mijn telefoon vol is??? zeer vervelend dat ik dus mijn muziekspeler en galerij niet kan gebruiken.

ik wil graag hulp :-)
dikke kus Folke<3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
hoe er rekening mee dat je gsm een intern en extern geheugen heeft
zet foto muziek en video altijd op het externe geheugen
en je ringtone ? is dat een muziekje of een wat kleinere midi ?
en volgens mij kan je ook instellen dat je sommige apps ook vanaf externe Sdkaart kan runnen
niet allemaal maar volgens mij kan in instellen aangeven waar de apps opgeslagen dienen te worden
en wellicht kan je sommige nu verplaatsen ?

Antwoorden (1)

Je moet ervoor zorgen datde bestanden van het interne geheugen op de sd kaart komen te staan, dit kan je meestal ergens bij instellingen beheren.