Al mn contacten op me samsung gio zijn opeens weg. Hoe krijg ik ze weer terug?

Ik heb perongeluk mn facebook contacten
geintegreerd waardoor ik echt 500 contacten in mn mobiel had. Vervolgens heb ik facebook appicatie verwijderd en nu heb ik helemaal niemand meer bij mn contacten staan (ik had me contacten ooit op me simkaart opgeslagen via een andere telefoon). Toch staat bij geschiedenis en smsberichten nog wel iedereen van mn contacten met naam en nummer.
Weet iemand hoe ik mn contacten weer terug krijg bij contacten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Aansluiten op computer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Wij adviseren jou om de volgende handeling uit te voeren:

Contacten > Knop links onder > Importeren/Exporteren > Importeren van SIM-kaart

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl