Kan ik een prepaid BLACKBERRY Curve 8520 toestel combineren met dit abonnement: http://www.tele2.nl/mobiel/abonnement/sim-only-abonnement.html ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat kan je moet alleen moet je telefoon wel simlock vrij zijn.
Maar een advies, als je ook wilt internetten op je blackberry dan moet je een blackberry internet hebben en niet een normale internet verbinding.

Waarom geen normale internet verbinding?
Blackberry maakt gebruik van een systeem dat de normale internet verbindingen niet ondersteund.
Zonder een blackberry internet kan je alleen gebruik maken van de browser.

Als je niks wilde weten over internet moet je wat hierboven beschouwen als nooit gezegd.

Hopelijk heb je hier wat aan.