Weet iemand een app die werkt als hypercam?

Ik zoek een app voor mijn iPhone die werkt als hypercam, het liefst gratis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je je iPhone jailbreakt, is er wel een programma uit Cydia die je scherm kan opnemen (zie bron), maar hiervoor moet je je iphone jailbreaken en ik weet niet of je dat wilt. Maar voor zover ik weet is er geen screen recorder beschikbaar in de appstore.