Sinds ik bij mijn iPad ook lvl 26 heb gehaald op Jetpack Joyride, moet ik helemaal opnieuw beginnen op mijn iPod ?

Ik was al voorbij lvl 25, dus krijg je een gouden medaille. Maar dat was op mijn ipod, waarbij ik nu bij lvl 32 ong. was. Maar sinds vanmiddag heb ik ook op onze iPad de gouden medaille gekregen, en dan moet je opnieuw beginnen , met per lvl 3 sterren te verdienen, terwijl het wel doorloopt vanaf lvl 26. Hoe kan het nou dat op mijn ipod ik weer bij lvl 1 ben. En alsnog zijn al mijn kledingstukken en jetpacks er nog. Hoe kan dit zijn gebeurd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is heb je op je ipad en ipod een programma dat heet game centre. Dat jetpack spel heb ik ook en staat in gamecentre. Als je inlogt op de ipad met jou account van gamecentre, komen de scores en dingen die je heb gekocht en behaald automatisch in je account. Controleer dit! Als dit zo is log je uit en op je ipod log je dan weer in met je gamecentre naam en wachtwoord.
Of als dat niet werkt (ik weet het ook niet zeker maar dat leek me wel logisch)
Als er al een gamecentre account staat kan je ook met die account in jou gamecentre op je ipod inloggen.
Of
als je nog helemaal geen account hebt maak je er een aan en zal dat spel er wel meteen in komen met scores enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor mn antwoord verkeerd geleze:$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je verkeerd gelezen? ik denk dat je wel gelijk hebt.

Antwoorden (2)

volgens mij is het een bug ofzo, of iets als je opeens uitgelogd bent op 'gamecenter'. Ik heb het veel erger: Ik was boven level honderd en sinds die laatste update moest ik opeens opnieuw beginnen met level 1. gelukkig heb ik ook al mijn spullen nog. Het ligt sowieso aan het laatste update!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb hetzelfde al 2x gehad, leef met je mee !