mij bb geeft aan dat die vol zit terwel ik maar 4 app's heb en niet een hele groote bestanden heel vervelend ?

App world van me blackberry bold 9700 zegt dat geheugen vol is terwel ik maar 4 app's heb en niet eens hele groote bestanden heel vervelden wie kan me helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je er geen micro sd kaart in en is het geheugen dat al op je bb zit erg weinig. Je kan er als het goed is een micro sd kaart instoppen van een paar gb meestal is 4gb al genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 2 GB kaartje in zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohja en me toestel is helemaal leeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is raar misschien even mee naar de winkel gaan ofzo