Groter HD-display, 2 GHz quad-core processor, 12MP camera en de nieuwste versie van Android!
De Samsung Galaxy S3 wordt eind februari gepresenteerd en zal vanaf mei in Nederland te koop zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dit is een geleaked poster over de s3:

http://www.ansiku.com/wp-content/uploads/2011/10/samsung-galaxy-s3-specs-leaked.jpg

1.8ghz processor
2gb ram

en een 12 megapixel camera, maar verwacht daar niet heel veel van, ze hebben de gewoonlijke camera telefoon fout gemaakt en de sensor niet groot genoeg gemaakt om al die megapixels op te vangen, veel van je pixels komen dus niet van je lens maar worden bijgemaakt met software.

de n8 heeft een sensor van: 1/1.83
wat net genoeg is, de s3 zou een veel te kleine
1/2.3 sensor krijgen, een betere camera dan de 4s, maar toch jammer dat de sensor niet wat groter was.