Kun je iemands telefoon nummer achterhalen als je de ping weet?

Ik heb zelf geen blackberry, maar ze heeft me alleen d'r ping gegeven..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt een PIN-berichtje laten sturen naar haar, via iemand anders' BlackBerry. Hij/zij kan jouw nummer naar haar sturen, of naar haar nummer vragen met jou als afzender.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, maar je kan natuurlijk wel haar nummer vragen via de ping.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is dus het probleem, met mijn telefoon kan ik niet pingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan toch echt even persoonlijk haar nummer vragen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet waar ze woont xd