ik heb met de beta2 versie (b2) van redsnow voor ios 5.0.1 laatst een ipod 4g gejailbreaked, werkt helemaal perfect, geen problemen mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb tevens ook mijn IOS versie 5.0.1 afgelopen week gejailbreakt zonder RendS0w. Dit werkte; super, snel en zonder risico's.

Toegevoegd na 23 seconden:
Het gaat tevens ook om een iPod Touch 4G
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een beta dus het kan fout gaan het is aangeraden het NIET te doen
waarom?

1. illegaal
2. beta
3. batterij gaat minder mee
4. minder winst voor apple

stel je eens voor! als jij apple was en jij maakt apps voor geld jij wilt geld en dan gaan mensen het stelen dan heb jij verlies denk eens na wat de ander voelt!
koop apps gewoon!
je bent een dief als je betaalde apps gratis download het is gewoon hetzelfde als stelen in de winkel!