kan ik een lader aanvragen?

ik heb een alcatel maar ben de lader kwijt. kan ik die dan aanvragen of een vervanger ofzo? maar hoe duur is dat dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Je telefoon heeft een mini-USB aansluiting zo te zien.
Die kan je overal kopen. Het goedkoopst (€1,70 incl. verzending) op Ebay:

http://www.ebay.nl/itm/Universal-Mini-USB-5-Pin-AC-Travel-Charger-Adapter-For-Cell-Phones-100-240V-EU-/140628287996?pt=PDA_Accessories&hash=item20be1961fc
12 jaar geleden
Tegenwoordig zijn volop universeelladers te koop met een hele stapel snoeren erbij, heb ze pas nog bij Lidl zien liggen voor 20 euro. Het voordeel van zoiets is dat bij normaal gebruik zo'n apparaat over 100 jaar nog steeds bruikbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor via internet of in een telefoon shop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijs zal per winkel of site misschien wel kunnen variëren, dus daar kan niet echt heel heel goed antwoord op gegeven worden,maar toen ik een extra lader wilde hebben kon ik gewoon naar de winkel gaan waar ik de mijne had gekocht. Die hadden ze toen gewoon op voorraad, en als ie niet op voorraad is kan ie gewoon besteld worden. maar nogmaals ....wat je er voor neer moet tellen dat kan per winkel dus verschillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt bij elke electronica zaak / bouwmarkt een lader halen of een datakabel. Waar het om gaat is dat je een 'Micro usb' lader nodig hebt. Op onderstaande link kun je al een voorbeeld vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Utrecht
12 jaar geleden
Volgens mij is het een mini-USB, geen micro.
(ik heb beide in huis dus kan vergelijken)
Ja ik heb die telefoon ook gehad!! Ik heb hem een keer bij een vriendin opgeladen met haar lader voor haar camera omdat tegenwoordig heel veel laders universeel zijn! Misschien en handige oplossing tot je een nieuwe lader hebt! Sicces