Nee, Whatsapp bijvoorbeeld niet, omdat je daar een simkaart voor nodig hebt.
Ritsuka
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bijna alles apps kunnen ook op de iPod touch, behalve degenen die gebruik moeten/willen maken van telefoonfuncties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iphone apps die GPS-signaal vereisen en/of een 3G-verbinding of andere telefoon verbinding vereisen zijn niet mogelijk op de Ipod Touch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal niet alles maar als je je iPod jailbreakt dan kan er alles op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel ze kunnen er allemaal op maar je kunt ze niet allemaal gebruiken, maar de icoontjes komen er wel maar als je erop klikt gebeurt er niks