Ipod gereset door bij algemeen alle instellingen en inhoud te wissen. Maar hij gaat niet meer aan hij blijft de hele tijd bij het apple logo hangen?

Iemand enig idee hoe je dit doet?

Het is de ipod touch met camera. Hij is wel gejailbreak.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je iPod bevindt zich in de zogeheten ''DFU-mode''. Aangezien je je iPod het gejailbreakt, moet dit je wel bekend voor komen? Heb je je iPod gejailbreakt met RedSnow? En heb je iOS 5 of iOS 4? Áls je je iPod hebt gejailbreakt met RedSnow en áls je iOS 5 hebt, moet je je iPod aan je computer doen, RedSnow opstarten, klikken op ''Extras'' en daarna klikken op ''Just Boot''. Als je dit alles volgt en nadat je op Just Boot hebt geklikt alles leest wat daar staat en ook die stappen volgt, moet alles goed komen ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb dat probleem ook gehad sluit hem aan met itunes en zet er een reserve kopie op.
Heb je dat niet moet je een reserve kopie downloaden van internet en er dan opzetten.