Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een Andriodapp die automatisch fotos maakt met frontcamera wanneer je een bepaalde app opent?

Ik heb het voorgevoel dat iemand telkens op mijn telefoon kijkt. En dan in een bepaalde app. Hier ben ik achter gekomen omdat ik dat in recent geopende app zie staan.

Een wachtwoord op mijn telefoon zetten is een oplossing. Alleen niet de oplossing waardoor ik erachter kom wie het is. Daarnaast heb ik vaak dat ik snel iets moet opzoeken en geen zin heb telkens patroon te tekenen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
12.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

die is er gewoon intypen bij de play store lockwatch anti-diefstal ideale app gebruik hem zelf ook je moet er wel een code voor inzetten maar zodra je weet wie er op je telefoon zit kun je deze gewoon verwijderen! Succes ermee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

of deze: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.midasensemble.hiddeneye
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Smart App Protector is daarvoor een hele goede app (zie bron 1). Hij maakt een foto wanneer het w8woord van een ingestelde app bijvoorbeeld na drie keer mis wordt gegokt. Je kan op elke app een w8woord zetten. Een code w8woord of patroon.

Groet Jordicello
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding