Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Neen dat kan inderdaad niet want het is een gsm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee je moet er een speciale telefoon voor hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Autorace-games (Zoals 'Need For Speed: Shift') kunnen worden gespeeld vanaf een 800mHz processor. De Wildfire S heeft een 600mHz processor; hierdoor werken sommige games niet, of lopen ze niet vloeiend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
3D games kunnen momenteel enkel op een HTC Evo 3D en op de LG Optimus 3D Speed. Omdat de HTC Wildfire S niet over een dermate scherm beschikt, kan het geen 3D beelden afspelen en geen 3D games bespelen.

Toegevoegd na 38 seconden:
Overigens is de processor niet snel genoeg om games als snel racen en dergelijke aan te kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3D games hebben niks met een scherm te maken, alleen als je het over stereoscopisch 3D hebt.
Ja, dat kan wel.

Niet in 3D als in autostereoscopisch zoals op een 3DS of telefoon met een echt 3D scherm, maar wel 3D als in de gemiddelde racegame of shooter op een console.

De Wildfire is echter een enorm beperkt toestel waardoor de nieuwste games over het algemeen niet draaien. Voor Android gebruikten telefoons J2me (wat ook op de meeste Android nog werkt). Ik verkocht destijds ook dergelijke 3D games. De site waarop ik dat deed bestaat echter niet meer, dus ik kan niet meer nazoeken welke dat waren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding