Hey ! Ik wil een nieuwe mobiel nemen, een blackberry curve. Ik weet niet hoeveel mb internet ik hier bij moet nemen?

Ik zit waarschijnlijk de hele dag op twitter en af en toe op facebook, maar meer ook niet... Ik heb geen idee welke internet ik dan het best kan nemen, of dat ik het bij wifi moet houden... op school en thuis heb ik namelijk gewoon wifi... Ook mag ik maar 12,50 per maand verbruiken van mijn ouders. Iemand tips?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je voor vodafone BB blox gaat gezien de 12.50. Daar zit 250Mb internet bij. Dat is ruim genoeg om je twitter "up-to-date" te houden, fb'en, msnen en pingen/appen. Ik hield maandelijks nog 100 Mb over van de 250. Ik maakte dan gebruik van: msn, app/pingen, mail en gewoon internet (ik maakte wel gebruik van WiFi, maar niet vaak). Dus 250 zal genoeg voor je zijn. Daarbij wil ik je er wel op wijzen dat je voor blackberry internet speciale BES simkaarten nodig hebt. Een abbonement van bijvoorbeeld simpel.nl is dus niet handig op een BB. Voor meer informatie hierover kan je terecht bij een Vodafone of T mobile winkel. Als je vragen hebt hoor ik het graag.

hou het bij wifi , dat is beter

Het beste zou in jouw situatie gewoon onbeperkt zijn. Is wat duurder, maar dan kom je niet voor verassingen te staan en weet je zeker dat er niks mis gaat. Ik heb namelijk precies hetzelfde en ik heb, in overleg met mijn ouders, besloten voor onbeperkt te gaan.

Als je hem prepaid neemt van t-mobile kost dat 12,50... Toegevoegd na 1 minuut: Je kan dan onbeperkt internetten overal...

Bronnen:
http://gsm.t-mobile.nl/tmobile/RAPRD/Black...

Misschien heb je hier wat aan? Gemiddeld data verbruik per activiteit E-mail 0,1 MB E-mail met bestand 1,1 MB Surfen op mobiele webpagina 0,2 MB Surfen op normale webpage 0,5 MB Bericht op je social netwerk 0,06 MB Foto op je social netwerk 0,2 MB Radio streamen (1 min, 128 Kbps) 0,9 MB Video streamen (1 min, lage kwaliteit) 2,1 MB

250 is zeker niet genoeg, als je vaak internet gebruikt. Ik gebruik whatsapp, ping, twitter & msn de hele dag. na 15 dagen had ik mijn 250mb al op.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100