Kan ik met mijn iPod touch navigatie gebruiken?

Dus dat ik GPS ontvang, dus niet met wi-fi maar echt gps dat ik overal de route kan bepalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je moet dan WIFI hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de iPod touch heeft geen GPS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De TomTom app werkt zonder internet. Je hebt dan wel het speciale houdertje van TomTom nodig met een ingebouwde gps.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
het eerste goede antwoord. De rest die roept dat het niet kan, heeft ongelijk.
Helaas kan dit niet. Een iPod Touch heeft zoals dat heet een 'Assisted GPS'. Dit wil zeggen dat het een WiFi connectie nodig heeft om de lokatie te bepalen. Aangezien TomTom geen internet nodig heeft om te kunnen werken, maar wel een GPS kun je losse GPS systemen aanschaffen die je aan de iPod Touch aansluit. Dat zou een oplossing kunnen zijn. Succes