Als ik de mms functie heb ingeschakeld op de iPhone 4, stuur ik dan ook alleen mms of gewoon sms?

Ik heb de mms functie ingeschakeld,zodat ik mms berichten kan ontvangen. Maar nu weet ik niet of hij ook al mijn berichtje meteen converteert naar mms-berichten. Ik neem aan dat mijn smsbericht alleen een mmsbericht wordt als ik een geluidsfragment of afbeelding toevoeg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, je (gewone) berichtjes blijven sms'jes. Ze worden inderdaad pas mms'jes als je er media bij toevoegt.