krijg je een boete als je leen toestel beschadigt of kapot gaat?

ik heb in mei een blackberry bold gekocht bij de t-mobile, die ik dan ook heb verzekerd, nou is die stuk gegaan, (waarschijnlijk door veel vallen is de vloeistof achter het beeldscherm kapot gegaan) mijn blackberry is netjes op gehaald door de t-mobile vervang service, en ik heb een leen toestel gehad, een samsung gt s 5570 mini,
vanmiddag ging ik op de fiets door de stromende regen naar mijn vriend toe, ik heb een uur in de regen gefietst met mijn mobiel in mijn zak.
toen ik bij mijn vriend kwam deed de onderste helft van mijn touchscreen het niet meer, ook niet na een aantal keer op nieuw aan en uit zetten. ik heb hem niet laten vallen of iets dergelijks dus vraag ik me af hoe het kan, en of ik er een boete van t - mobile van krijg. zoja, hoe hoog? zo nee, krijg ik wat anders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

T-mobile verwacht dat jij het toestel in goede staat bij hun terug brengt, gelijk welk leen apparaat je dan ook krijgt. Dus ja, je kan verantwoordelijk gesteld worden voor de schade.

Je zal overigens eens na moeten denken of je niet erg onvoorzichtig bent met dergelijke dure electronica als je het ene toestel nog niet gerepareerd hebt, en de volgende al gesloopt hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk moet je alleen de kosten van het maken van het leentoestel, misschien telt je verzekering ook voor je leentoestel maar dat durf ik je niet te garanderen.

Een boete kunnen ze je nooit opleggen. Al helemaal niet doordat het toestel kapot is gegaan in de regen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal geen boete krijgen maar je zal misschien wel de koste van de mobiel moeten betalen. Maar ga zo snel mogelijk naar een t mobile winkel want.daar kunnen ze hem in web soort.vloeistof leggen wat het vocht laay weg trekken maar dit heeft geen nut als het al te ver ongetrokken enzo is. En ga voortaan voorzichticher met mobiels om en als je denkt dat het gaat regen neem dabn zakje mee en doe deze om je mobiel smals hey gaat regenen. En het touchreem doet het waarschijnlijk op die plek niet meer omdat het te nat is geworden (daar kunnen mobiels en vooral touchecreems heel slecht tegen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het al tw lang geleden is maar al valt het niet binnen de verzekering zal je aan de reparatie van het leentoestel moeten betalers