Het opschonen van mijn blackberry (het soort van logboek) dat ik deed met Alt LGLG werkt niet meer?

Ik heb een Blackberry Curve 9300 en al een tijdje werkt alt LGLG om je te wissen niet meer. Ook als ik reboot en gelijk probeer werkt het niet. In het begin heeft ie het wel gedaan. Iemand die er iets op weet?

Toegevoegd na 1 minuut:
Om je logboek te wissen niet meer bedoel ik, sorry voor de typfout.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Batterij eruit halen en dan opnieuw aanzetten. Dan moet ie het weer doen. anders kun je kijken bij je toepassingen. Als het goed is heb je ook een app daarvoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je blackberry word niet sneller als je alt + lglg doet dus het is niet erg als het niet meer doet, maar je micro SD kaart eruit halen is een optie, en rebooten. En anders moet je toch een hardreset doen.