Ja hij komt er, er zijn geloof ik al filmpjes van draaiende test versies, het zal wel weer even duren voordat alle providers hun "eigen" geteste versie vrijgeven.

Quote:

Samsung has officially confirmed that their largest selling smartphone in the world – Samsung Galaxy S2 will be getting Android 4.0 aka Ice-cream Sandwich.