Hey ik heb het effe opgezocht en een lijstje voor je gemaakt
(Volgorde is Xperia Arc S - Xperia Ray)

Gewicht 117 Gram - 100 Gram
Scherm 4.2 inch - 3.3 inch
Intern Geheugen 1 Gb - 1 gb
Ram 512Mb - 512Mb
Camera 8mp & 720 p video / 8mp & 720 p video
Processor Snelheid 1,4 GHz Snapdragon - 1 GHz Scorpion

Alles is qua specs ong hetzelfde alleen de ARC S is sneller en heeft een groter scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke ik had ergens gelezen dat de Ray Java ondersteund en de ArcS niet, klopt dit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit klopt niet. De Arc ondersteunt Java, Java 3D en Flash Player 10.2