Hoe vaak geeft de Samsung Galaxy Gio aan dat hij bijna leeg is?

De Samsung Star gaat, als hij bijna leeg is, elke vijf minuten trillen.
De Samsung Galaxy Ace geeft maar twee keer aan dat de accu leeg raakt. Dat is misschien handig als je je mobiel de hele tijd bij je hebt, maar dat heb ik niet, dus is het eigenlijk wel handig als hij het vaker aangeeft.

Ik denk erover om een Galaxy Gio te kopen, maar dit is wel een beetje een twijfelpuntje. Wie weet of de Galaxy Gio vaker aangeeft dat de accu leegraakt?

Bedankt!

Ps. Welke vinden jullie dat ik moet nemen? De Gio of de Ace?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De Gio geeft wel snel aan dattie leeg is idd. Maar dan kan die in feite nog even een tijdje mee (2 dagen ofzo als je 'em niet heel intensief gebruikt). Pas als hij aangeeft dat hij minder dan 15% heeft en hij minder fel gaat 'schijnen' doe ik 'em aan de lader. Hij laadt wel snel, das wel weer fijn.

Toegevoegd na 54 seconden:
En op je vraag de Gio of de Ace: geen idee. Ik heb de Gio, die's prima. De Ace is een stukje duurder toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Onze huidige Android smartphones geven bij 15% en bij 5% een melding dat de batterij leeg raakt. Deze melding geeft een trilling en een geluidje (beide, indien ingeschakeld), evenals een pop-up scherm met de melding dat de batterij leeg raakt.
Deze pop-up blijft in beeld tot je op OK drukt.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl