ga naar contacten>menu toets>importeren/exporteren>exporteer naar sd kaart
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jawel, exporteren betekend wel ongeveer verplaatsen. Als Nederland goederen exporteert naar een ander land zijn ze toch ook weg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
exporteren is een metafoor... exporteren op een computer is vaak een bestand kopieeren naar een andere plek... maar het bestand zelf zou altijd gewoon blijven staan...