100 mb hoelang kan je daar mee doen als je alleen whatsapp gebruikt? En ook best wel vaak.

Toegevoegd na 50 minuten:
Ik zit elke dag wel op whatsapp ik stuur per dag wel 500 of meer berichten via whatsapp, en dan is het alleen tekst en heel af en toe een plaatje. Kan ik me dan met 100 mb redden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

Best lang.
Ik heb in totaal 26,7 MB verbruikt aan 15.523 berichten.

Dat is dus 0,002 MB per berichtje = +/- 50.000 berichten.

Dat is dan zonder media. (foto's, video's e.d.)

Toegevoegd na 13 seconden:
50.000 berichten op 100 MB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp gebruikt enkele kb's per bericht, dat had ik gecheckt op mijn Samsung telefoon. Wanneer je de volle 1GB zou whatappen zit je op:
1GB = 1024MB = 1048567KB / 2KB (per bericht gemiddeld) = 524288 / 10 (aangezien jij 100 MB hebt) = 52428 whatsapp berichten.
Een BLOX bestaat uit max 1000 smsjes, mensen om mijn heen krijgen dat niet op, maar aangezien jij zo'n 500 berichten per dag stuurt is dat geen optie.