Mijn zoon van 12 jaar wilt een blackberry curve 9360 voor zijn verjaardag wat wilt hij daarmee doen of wat kan hij daarmee?

Toegevoegd na 32 minuten:
En zou ik dan het beste een samsung galaxy ace kunnen kopen?
deze is goedkoper en heeft tenminste leuke games

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dé reden waarom veel jongeren kiezen voor een blackberry is de mogelijkheid om te pingen.
Pingen is niet alleen texting maar ook video, foto’s en geluidsfragmenten met elkaar delen.
Ik kan me zo voorstellen dat je zoon vanwege het pingen zijn oog op dit toestel heeft laten vallen. Verder zijn blackberry's over het algemeen populair in de zakelijk markt om dat ze goed compatibel zijn met allerhande office toepassingen.
Ik denk alleen dat je zoon zich er misschien een beetje op verkijkt. De meeste jongeren kunnen veel meer met een iPhone omdat die het grootste aanbod van apps hebben en allerhande spelletjes.
Laat zoon de beide toestellen eens testen, misschien veranderd hij nog van gedachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bellen, SMS'en, Pingen, Internetten.
Stoer zijn (kijk eens wat ik heb).

Toegevoegd na 2 minuten:
Er is zelfs een hele site aan het toestel gewijd:

"De BlackBerry Curve 9360 is het het nieuwste BlackBerry toestel in de Curve-serie van RIM. De BlackBerry 9360 zal draaien op het vernieuwde BlackBerry OS 7 besturingssysteem. Het toestel krijgt verder een 5 megapixel camera mee voor het maken van foto’s en video’s, een 800 MHz processor en 512 MB intern werk- en opslaggeheugen. Daarnaast ondersteunt de Curve 9360 snel internet via 3G-netwerken en de nieuwste WiFi-standaarden en wordt de smartphone voorzien van een NFC-chip."

Voor meer tekst, zie de bewuste website:
http://www.blackberry-9360.nl/

Toegevoegd na 34 minuten:
Naar aanleiding van je toevoeging:
Hier een site waar de beide vergeleken kunnen worden:

http://www.esato.com/phones/compare.php?phone=840&cp=773
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die laatste regel is het allerbelangrijkste, anders kun je net zo goed een 2e hands telefoontje nemen
Waarschijnlijk wil hij er gewoon één omdat het hip is onder zijn leeftijdsgenootjes om zo'n ding te hebben. Hij kan er mee internetten, bellen en sms-en en nog veel meer. Hij zal er veel spelletjes mee spelen gok ik zo.