Mijn ipod laad niet meer op, hoe komt dit?

Hoi, sinds ik ios 5.0.1 er op heb, laad mijn ipod niet meer volledig op. Als ik heb in de orginele apple oplader stop, dan hoor ik nog wel een piepje, maar in mijn batterij teken staat dat geen oplaadtekentje. Als ik hem dan snachts oplaad (intotaal 9uur) dan is mijn ipod van 3 kwart leeg naar halfvol gegaan. Hoe kan dit, en zijn hier oplossingen voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien licht het aan het kabeltje.
Dat was bij mij ook een keer gebeurt. Toen laadde hij helemaal niet maar op omdat het kabeltje aan het einde vaak dubbel had gezeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kabeltje kapot, heb je al een ander kabeltje geprobeerd? Je zou ook even kunnen kijken of je ergens wat ziet (beschadeginetje/openliggend draadje)