Dat. Je je iphone
Gratis apps kan installeren waar je normaal gesproken geld voor zou moeten betallen
En allemaal handige dingen kan doen
Bijvoorbeeld een andere thema of leuke extratjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De definitie van Jailbreak is het openmaken, ofwel opbreken van de iOS software dat op je iPhone/iPod/iPad staat. Apple heeft een heel gesloten systeem, waardoor je veel dingen niet kan doen. Met een jailbreak wel. Denk hierbij voor iPod 3G om je achtergrond te kunnen veranderen, om gratis apps te downloaden, en apps die door Apple zijn afgekeurd, etc. Voordelen heeft zijn nadelen. Een nadeel is dat hij door de software veranderingen beetje traag kan doen. Tevens beweren veel mensen dat een jailbreak de garantie van je iDevice afhaalt, maar dit is niet waar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voordelen:

-leuke thema's installeren
-betaalde apps gratis downloaden
-extra apps die door apple niet zijn toegelaten

Nadelen:

-batterij snel leeg
-je bent illegaal bezig
-niet alle betaalde apps aanwezig
-je telefoon word slomer

Toegevoegd na 19 seconden:
-je hebt geen garantie meer