hoe komt het dat mijn scroll het niet doet van me blackberry

Hey ik heb een blackberry 8520 en mijn scroll doet t af en toe gewoon helemaal niet .. Weet iemand misschien hoe dat komt en hoe ik ervoor zorgt dat hij het op dat moment wel weer doet ? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb wel vaker dat een bepaalde letter het niet doet. Best vervelend! Heb toen zitten google en kwam toen op volgende uit wat werkte. Pak een dunne naald of speld, ga daar mee langs je toets, of in dit geval, je scroll toets. Kan zijn dat er wat stof of vuil tussen is gekomen. Wellicht helpt het. Succes ermee! Heb zelf trouwens ook een curve.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij toetsen kan dit, bij de scroller zou ik dit echter niet doen!

Andere antwoorden (3)

Een nieuwe trackpad kopen oftewel scroll hoe jij het wil noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb gem zelf ook. Heb m nog niet zo lang, maar is deels slijtage. Je kunt hem eens een keer voorzichtig schoonmaken, werkte bij mij. Toch staan ze er wel bekend om dat ze slecht reageren (en ook vooral bij de Curve die wij hebben, bij de Bold is dit volgens mij iets minder, maar daar betaal je ook voor ;) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed schoonmaken, zoals eerder is genoemd, kan inderdaad werken. Ik doe dat altijd met het puntje van een vochtig doekje.

Als schoonmaken niet helpt en je hebt verder, op dat gebied, geen verstand van dat toestel, kan je 'm even naar een belhuis brengen en vragen of ze tijd hebben om ernaar te kijken.

Als er wordt gezegd dat ze het willen houden voor een dag ofzo, vraag je van tevoren wat het gaat kosten en als ze het willen opsturen om te laten repareren, zeg je maar gewoon dat je 'm nog nodig hebt en niet wilt opsturen. Als je zelf naar een postkantoor gaat en 'm opstuurt duurt het namelijk minder lang.

Toegevoegd na 23 seconden:
*werken = helpen.