Hoe zet je de blackberry torch op vergendeling ?

Deze heeft mijn vriend gister gehaald . Maar op dat knopje links boven op zn telefoon . Als je daar op drukt gaat hij heel even op vergrendeling, maar dan schiet hij gelijk weer op het normale beeldscherm . Wat kan ik hier aan doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

"Uw toestel vergrendelen

U kunt het scherm vergrendelen om te voorkomen dat u er per ongeluk op drukt. Afhankelijk van de opties die uw beheerder instelt, kunt u deze taak mogelijk niet uitvoeren als uw e-mailaccount gebruikmaakt van een BlackBerry Enterprise Server. Neem voor meer informatie contact op met uw beheerder.

Voer een van de volgende handelingen uit:
Klik, als u een wachtwoord hebt ingesteld, in het beginscherm of in een map op het pictogram Wachtwoordvergrendeling om uw BlackBerry-toestel te vergrendelen.

Als u het scherm wilt vergrendelen, drukt u op de toets aan de linkerbovenkant van uw toestel.

Als u klaar bent: Typ uw toestelwachtwoord om uw toestel te ontgrendelen. Druk op de Enter-toets. U ontgrendelt het scherm door nogmaals op de toets te drukken. Typ indien nodig het wachtwoord voor uw toestel."
[Bron: Blackberry Torch Handleiding]

Hopelijk helpt dit!