Hoe komt het dat mijn iPhone een beetje trager word?

Hij is steeds net iets trager dan normaal, hoe kan ik dit verhelpen? Ik heb hem niet gejailbreaked.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je moet hem regelmatig even helemaal uitzetten en weer opstarten. Maakt wereld van verschil. Eigenlijk hetzelfde als bij een computer die ook steeds langzamer wordt als deze dag en nacht aan staat.

Daar heb ik ook last van heb je misschien IOS 5 erop gezet want dan kan het aan IOS 5 liggen:\

Uit doen en een nacht aan de oplader werkt super goed

Dubbelklik op de homebutton en leeg achtergrondprogramma's.

door het vele gebruik van het toestel en de apps die je erop hebt staan. het beste is de nutteloze apps te verwijderen.

Als niets verder helpt, dan kun je nog een hard reset geven: 1 sluit alle apps eerst af (dubbel home en dan kruisjes) 2 hou home een aan/uit ingedrukt 3 scherm wordt zwart 4 laat pas los als apple logo in beeld komt Opstarten kan eenmalig iets langer duren, maar je trapt hem weer aardig aan ;) Succes

Het heeft er ook mee te maken dat hij alles indexeert om snel via Spotlight te kunnen zoeken. Dit heb je minder als je zoveel mogelijk uitzet in Instellingen -> Algemeen -> Spotlight.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100