Hoe komt het dat mijn iPhone een beetje trager word?

Hij is steeds net iets trager dan normaal, hoe kan ik dit verhelpen? Ik heb hem niet gejailbreaked.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik nou ook! Mijne wordt in januari 2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ram geheugen wissen.

Het beste antwoord

Je moet hem regelmatig even helemaal uitzetten en weer opstarten. Maakt wereld van verschil. Eigenlijk hetzelfde als bij een computer die ook steeds langzamer wordt als deze dag en nacht aan staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met 'helemaal uitzetten'? Ik druk altijd op het knopje rechtsboven, maar vermoed nu dat dat niet voldoende is. Hoe dan wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelijktijdig drukken op knopje boven en de knop in het midden onder tot de slide bar zichtbaar wordt om toestel helemaal uit te zetten. Niet eerder los laten omdat je dan alleen foto maakt van je screen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
RvH, thanks! Nu weet ik eindelijk hoe je zon foto maakt! :-) scheelt me weer t stelken van een vraag. Haha, leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan!

Andere antwoorden (6)

Daar heb ik ook last van heb je misschien IOS 5 erop gezet want dan kan het aan IOS 5 liggen:\
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit doen en een nacht aan de oplader werkt super goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubbelklik op de homebutton en leeg achtergrondprogramma's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plusje voor mij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hierzo! +
door het vele gebruik van het toestel en de apps die je erop hebt staan. het beste is de nutteloze apps te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als niets verder helpt, dan kun je nog een hard reset geven:
1 sluit alle apps eerst af (dubbel home en dan kruisjes)
2 hou home een aan/uit ingedrukt
3 scherm wordt zwart
4 laat pas los als apple logo in beeld komt

Opstarten kan eenmalig iets langer duren, maar je trapt hem weer aardig aan ;)

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dubbel home en dan kruisjes? Dat lukt mij niet. Met "home" bedoel je toch de ronde knop onderaan? Als ik die dubbeldruk, dan krijg ik geen kruisjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke. Hou je vinger eens op een van de apps die dan onderaan verschijnen. Na een tijdje gaan ze bewegen en dan kun je ze afsluiten. Het is inderdaad geen rood kruisje maar een minnetje :-)
Het heeft er ook mee te maken dat hij alles indexeert om snel via Spotlight te kunnen zoeken.

Dit heb je minder als je zoveel mogelijk uitzet in Instellingen -> Algemeen -> Spotlight.