Kun je eenvoudig van een abonnement overstappen naar prepaid?

Stel:

Ik koop een iPhone met abonnement, zodat ik op internet kan buiten huis.

Na een jaar denk ik dat ik eigenlijk geen abonnement meer nodig heb en dus weer naar prepaid wil gaan.

Kan dat eenvoudig? En kun je überhaupt met prepaid werken met een iPhone?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

als je een abonnement maar voor een jaar hebt wel, geef dit wel minstens een maand voor het verstrijken van deze periode aan anders wordt het misschien wel stilzwijgend verlengd.

En ja je kan met prepaid werken met je iphone, zorg wel dat je een databundel koopt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt gewoon een prepaid sim kaartje erin doen. Misschien moet je wel bij dezelfde provider blijven. Ga goed na of de iPhone bij het abonnement simlockvrij is.