Ík heb alleen de itunes card bon gekregen wat moet ik doen?

Ík heb alleen de itunes card bon gekregen .
Dus niet dat waar de code was ik wist niet dat dat ook bij je moest zijn dat hoeft ook niet bij wallie of beltegoed.
/Nu wil ik wel naar de winkel gaan en vragen of ik hem mag maar ben bang dat ze me niet geloven dat ik hem niet heb gekregen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

die code staat toch op de itunes card,dat is toch een soort pas en geen bon?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De code op de acherkant op iTunes invullen