Ja, de galaxy Ace heeft gorilla glass (zie eerste link)

Over de vraag wat gorilla glass is:

Door het gebruik van Gorilla Glass, een chemisch gehard glas, zullen krassen of breuken in het materiaal minder snel voorkomen. Dat maakt Gorilla Glass bij uitstek geschikt voor mobiele apparaten als smartphones en nu dus ook tablets. Corning geeft geen details prijs over de dikte van het gebruikte Gorilla Glass. Het geharde glas is volgens de website van Corning beschikbaar in diktes tussen 0,5 en 2mm.

Zie ook onderste link!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens Corning en samsung zelf heeft de ACE geen gorillaglass! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
apart dat het elders wel wordt vermeld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker, want nou weet ik het ook niet meer. Het merendeel vermeldt dat de ace geen gorillaglass heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel apart!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onduidelijk of ie dat wel of niet heeft. Op wikipedia staat dat hij het wel heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wordt er niet duidelijker op!!!
De Samsung Ace heeft GEEN Gorilla Glass.

Gorilla Glass is een glass product van Corning. Het betreft een chemisch gehard glas dat krasvast is en hoge sterktes haalt bij geringe diktes.