hoeveel geheugen heeft 1 ipod touch spelletje?

ik wil er misschien 1 kopen maar de prijs scheelt nogal met 8 gb en 32 het liefst wil ik 8 gb maar als dat erg weinig geheugen is voor spelletjes dan moet ik de duurdere kopen dus ik hoop op snel een reactie alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Apps: 1.12 GB voor 51 apps.
Je kunt dus genoeg apps downloaden, ik heb er ook een van 8 gb. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel geheugenruimte een app inneemt op een apparaat verschilt per app, maar als je niet heel veel muziek erop hebt is 8gb ruim voldoende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hoeveelheid geheugen dat een spelletje inneemt verschil nogal, maar ik schat gemiddeld 10 Mbyte. Dat betekent dat je 800 spelletjes in de iPod van 8 Gbyte kwijt kunt. Als je je alleen om de spelletjes te doen is, zou ik voor de iPod van 8 Gbyte gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou het scheelt per spel. Ik zou je aanraden om 8gb te kopen. Ik denk niet dat je zo veel apps nodig hebt. Er zijn apps die 1 gb geheugen nemen, maar er zijn ook andere apps die ook leuk zijn en die toch 15 mb nemen... Ik heb zelf ipod touch 4g 8gb en ik ben helemaal tevreden...Ik heb meer dan 110 apps en toch heb ik vrije ruimte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Licht er aan welk spel, als je echt mooie graphics games wil dan kun je beter voor de 32 Gig gaan. Infinity Blade is all rond de 500 MB en Modern Combat 3 is al meer dan 1GB. Als je gewoon simpele spelletjes wil spelen zoals Angry Birds (15.9 MB) of Cut the rope (19.8 MB) dan heb je al aan 8GB meer dan genoeg. Maar hou er rekening mee dat je waarschijnlijk ook muziek erop wilt.

Overigens is een iDevice niet precies 8 of 32GB want er zit natuurlijk ook nog software enzo op, bij 8GB heb je dan ongeveer 6GB.