Waarom krijg ik mijn gloednieuwe iPhone S niet geactiveerd via iTunes?

De simkaart is inmiddels wel aangemeld, maar het lukt niet om mijn telefoon te activeren. Ik krijg steeds de melding op mijn telefoon: Activeren is mislukt. Ik heb al gebeld met de provider en met Apple NL. De laatst heeft mijn nu geadviseerd een mail naar Apple in Amerika te sturen. Dat heb ik inmiddels gedaan, maar een antwoord schijnt wel twee dagen op zich te kunnen laten wachten. Ik heb alles ook al via de pc geprobeerd. Ik heb de nieuwste iTunes, dus daar kan het ook niet aan liggen. Ook op mijn laptop krijg ik de melding dat het niet is gelukt. Zie foto.
Ik ben erg onthand, want ik kan nu niet meer bellen of gebeld worden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry, printscreen plaatsen lukt niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hoi.. Heb je ook een account eerst aangemaakt bij Itunes..die heb je nl nodig. En voor je de Iphone aan de pc legt om te activeren met Itunes...moet je EERST Itunes opstarten ( aangemeld met account) en DAN pas je Iphone aansluiten op de pc. En dan zou hij vanzelf alles wat je moet doen, laten zien op je Iphone en pc in duidelijke stappen. Misschien kan je het ook vinden online hoe of wat verder. Toen ik paar mnd geleden mijn Iphone had, heb ik het zo gedaan en het werkte. Succes ermee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100