Lees de garantie voorwaarden van ProAssist het bedrijf dat de verzekering van T-mobile verzorgt.Verzekeringsvoorwaarden zijn altijd ingewikkeld(de kleine lettertjes).En google even op deze verzekering van T-mobile op ervaringen enzovoort.Beschadiging door een val indien niet opzettelijk zullen normaal gesproken gedekt zijn ,maar er zijn vast weer veel uitzonderingen op waardoor er geen vergoeding ,reparatie of vervanging zal plaatsvinden.Wijsheid toegewenst,Groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alle verzekeringen van t-mobile zijn volgens mij idd via proassist.
ik heb deze verzekering zelf ook al jaren en moet zeggen dat ik er met regelmaat gebruik van maak.
je moet de algemene voorwaarden maar even goed doorlezen, maar mijn advies is om gewoon te bellen. ze komen hem dan ophalen en dan krijg je een leen toestel. ze proberen hem dan te maken en als dat niet lukt krijg je een nieuw toestel tegen kosten van een eigen risico (30 euro dacht ik)

ongevallen worden meestal gewoon gedekt. ik zou niet zeggen dat je hem voor de lol van een flat hebt laten vallen, dan zouden ze wel eens moeilijk kunnen gaan doen