Wat zijn de grootste verschillen tussen Samsung I9250 Galaxy Nexus en Samsung I9100 Galaxy SII?

Ik zou graag een smartphone willen kopen maar twijfel nog tussen deze twee.
Ik zou graag de verschillen tussen die twee willen weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Naast het uiterlijk is er fysiek niet veel anders (behalve het grotere scherm van de Nexus natuurlijk). Het gaat vooral om de software. De Nexus draait op de nieuwe Android ICS en heeft bovendien geen Touchwiz laag erop (iets wat sommige mensen een vervelende toevoeging vinden).

Bovendien krijgt de Nexus veel sneller nieuwe updates van Android. Bij de S2 zal dit langer duren omdat dit via Samsung gaat en niet direct vanaf Google.