Mijn HTC HD2 start en laadt niet meer op na een android installatie. Wat moet ik doen? Please help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan hem niet flashen omdat hij ook niet meer met de computer reageert met usb.. hij leest hem niet.. hij doet gewoon helemaal niets meer

Antwoorden (2)

Je zal je gsm opnieuw moeten "flashen", oftewel het besturingssysteem er opnieuw opzetten.

Hier zie je hoe dat moet:

http://www.techhackz.com/2010/01/flash-your-htc-hd2-or-htc-leo.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat dit geen permanente versie is. Zowel moet je doen wat er bovenmij staat.

Stap 1: Haal de achterkant eraf.(Ik neem aan dat de telefoon uitstaat zo niet doe dat)
Stap 2: Haal de micro-sd kaart eruit.
Stap 3: Rechts of linksonderin staat een knopje waar Reset bovenstaat. Druk die in.
Stap 4: Als het goed is start de telefoon op zo niet zet hem zelf aan.
Stap 5: Klaar!

Als de telefoon niet opstart moet je doen wat bovenmij staat.