Ja. dat kan, maar als je Android hebt heb je functie om contacten te blokkeren dan kunnen ze niet wanneer je online bent en je ontvangt hun niet totdat je ze hebt un-blokt (je moet ze dan wel in je contacten lijst hebben staan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, dat kan. Ik heb iemand zijn nummer die mijn nummer niet heeft, en ik zie gewoon wanneer hij voor het laatst online is geweest.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je WhatsApp bedoelt tenminste.