Hoe zit het met de gratis Apps als compensatie van Blackberry?

Er zijn zo ver ik kan zien nog maar 2 Apps gratis gemaakt, hoe zit dat precies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat die beschikbaar waren op 15&16 oktober, ik weet het niet zeker vandaar een reactie

Antwoorden (1)

De apps worden geleidelijk beschikbaar gesteld en uiterlijk 30 november zijn ze allemaal beschikbaar tot 31 december, daarna kosten ze weer geld.