Ik heb muziek, apps en films op m`n Iphone staan, nu wil ik er via een andere pc films bij zetten?

Is hier een specifiek programma voor? Ik weet dat het met Itunes niet kan. Maar er schijnen progr. te zijn die dat omzeilen zodat ik er gewoon films bij kan zetten! Weet iemand een goeie? Het liefst gratis!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Iphone explorer gebruik ik op Mac. Ik denk dat het ook wel voor Windows is. Moet je maar ff googelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Free dvdvideosoft ofzo je kan het downloaden op computeridee.nl