Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een mobiele telefoon via t-mobile, maar een kpn-netwerk. Nu werkt 3g niet, maar WIFI bijv. wel en ik kan gewoon bellen. Hoe krijg ik 3g?

Mijn vriend heeft zijn abonnement verlengt en daar een samsung galaxy s bij genomen. Omdat hij nog tevreden was met zijn eigen telefoon, heeft hij die aan mij gegeven. Alles werkt, behalve 3g. Ik kan dus niet op internet als ik niet op het draadloze netwerk thuis ben ingelogd.

Ik heb de instellingen van KPN al een keer geprobeerd handmatig te wijzigen, maar dat slaat het toestel niet op.

Wie weet wat ik moet doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij KPN-netwerk (in mijn vraag genoemd) bedoel ik KPN-abonnement.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
917

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Beste,

Had je op een eerdere telefoon al internet? Het is mogelijk dat jouw provider deze instelling (nog?) niet heeft aangepast in hun systeem. In dat geval, adviseren wij jou om contact op te nemen met KPN om te checken of de SIM-kaart instellingen goed staan.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer het volgende Instellingen-Draadloos en Netwerken-Mobiele Netwerken-Roaming AAN vinken deze staat standaard namelijk uit. Als dat bij jou ook het geval is blijft hij dus standaard alleen op T-mobile staan en kan hij je KPN netwerk niet vinden omdat hij niet verder zoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze heb ik aanstaan. Heb zelfs alle (op internet) APN's ingevoerd, maar nog doet ie het niet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding