wat is een goede smartphone voor mij?

hallo,
Ik zoek nu al een tijdje een nieuwe smartphone die eigenlijk een Ipod touch en mobiel in een is. Ik wil dat hij net zo snel als een ipod touch 4 kan en veel apps enz heb. Het liefst goedkoop internet maar geen abonnement. T-mobile vind ik wel een goede provider maar hun site is echt irritant dus daar kan ik zowat niks vinden. Liever geen qwerty toetsenbord maar gewoon helemaal touchscreen. Hij mag ongeveer €250 kosten. Ik zou het erg waarderen als iemand iets weet want, normaal koop ik gewoon een goedkoop dingetje van 15 euro met 10 euro beltegoed :D
Het is niet zo dat ik te lui ben om iets te zoeken, ik zoek al een week maar ik kan er niet goed uitkomen er zijn er ook zoveel. Alvast heel erg bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op deze site klikt http://www.phonehouse.nl/smartphone-kieswijzer/ kun je een test doen. Jij geeft antwoord op de vragen die jij graag wil zien in een telefoon en hij geeft dan de uitkomst welke telefoon het best bij jouw behoeftes past.

Het beste antwoord

Samsung Galaxy Gio. Deze telefoon is niet heel duur en je kan er mee op internet en veel apps hebben. Als je geen abonnement wil dan raad ik je aan om prepaid van tmobile met internet erbij te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind het design niet echt heel mooi, het is zo rond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ik tog een beetje te vroeg geoordeeld heb ik heb effe een review op youtube bekeken en het lijkt me wel een goede smartphone alleen diegene die het reviewt zegt wel dat hij heel sloom internet heeft is dat zo of overdrijft hij? http://www.youtube.com/watch?v=AtgBFVYplaw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor het antwoord zou je miss nog willen zeggen of de webpagina's heel sloom of gewoon normaal laden? ze zeggen namelijk dat hij heel sloom is maar dat lijkt me nogal overdreven?

Andere antwoorden (2)

de iphone 3gs is op dit moment best goedkoop via marktplaats en het heeft allerlei nieuwe functies. Ook kun je de nieuweste ios 5 besturingssysteem erop zetten. heel veel mensewn heeft deze en ik vind m zelf ook heel goed op mn gemak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou je een HTC Wildfire(S) aanbevelen lekker snel ding.
Heb ze nu naast me liggen Wildfire en Wildfire S.
Allebei met Android. Ook met een internet abbo bij
T-Mobile. Internet is ook snel. Dus...