ik heb de app remote op mijn nokia geinstalleerd maar ik weet niet goed wat ik ermee kan, kan iemand mijn uitleg geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je die app waarmee je je computer op afstand kunt besturen door je Nokia als muis te gebruiken?
Kun je ook even je toestel noemen (of eigenlijk de versie van je OS), dan kan ik je misschien wel helpen ;)

Het beste antwoord

Met de app 'Remoter' kun je het touchscreen van een Symbian telefoon gebruiken als muis voor de computer. Het zal waarschijnlijk niet werken als je geen touchscreen op je telefoon hebt. Het gaat overigens gewoon via internet of bluetooth, al werkt bluetooth zo niet bij mij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Waarschijnlijk kun je er wel muziek en video's mee pauzeren e.d.