Hoe kan ik Nokia het beste bereiken met ideeën over hoe Symbian kan worden verbeterd, zodat ze er ook werkelijk iets mee kunnen/gaan doen?

En dan bedoel ik dus niet de Nokia support voor problemen, maar echt dat ik een stel mensen kan bereiken die bijvoorbeeld programmeren voor Symbian en er iets over te zeggen hebben. Ik zou namelijk graag mijn ideeën terugzien in de nieuwste Symbian firmware. Ik heb enkele kleine ideeën waar mensen waarschijnlijk nauwelijks aan hebben gedacht.

Toegevoegd na 1 uur:
Het liefst zoek ik dan een e-mailadres :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij gaat Nokia Symbian laten vallen en verder op Windows Phone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt. Maar Nokia gaat sowieso door met het verbeteren van Symbian tot en met 2016. Er komt binnenkort ook een nieuwe versie van Symbian, genaamd 'Belle'. Hier zou vast ook een hoop nog aan verbeterd kunnen worden, en ik wil hier graag mee helpen :)

Antwoorden (2)

Contact opnemen met de juiste afdeling, zie hier:
http://research.nokia.com/locations

Of via een kantoor:
http://www.nokia.com/about-nokia/contacts/nokia-offices
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is leuk om zo'n positieve vraag te lezen. Besef wel dat Nokia op een niet al te lange termijn afscheid neemt van het symbian besturingssysteem. Je kunt via de Nokia site gewoon je ideeën mailen en deken. Zoek bij de pagina contact op de site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, denk je dat ze daar serieus mee om gaan in dat geval? Ik heb het gevoel dat ze mijn mail dan zullen negeren omdat ze vast duizenden mails krijgen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom moet je de juiste afdeling benaderen.