Is het mogelijk om met je telefoon je pc te bedienen of andersom?

Ik vroeg me af of het mogelijk is om je pc te bedienen met je mobiele telefoon (BlackBerry Curve 8520), of of je je mobiele telefoon kunt bedienen met je pc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, je kunt je gegevens van je computer besturen via je mobiel.
Nee, dit kan niet met de blackberry curve.
Dit kan alleen (naar mijn weten) met een App voor de Iphone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan. Daar is een app voor. Deze heet RDM+ App en is te downloaden op app world. Deze is echter niet gratis maar kost 39,99 euro. Als je op App world RDM+ intypt bij zoeken komt hij tevoorschijn.Het is een desktop remote control programma. Als je er op klikt bij Appworld krijg je ook een optie om de gratis trial versie te downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dank!